2018-05-23 | WARSZAWA
Partnerem serwisu jest:

Zasady drukowania katalogów

Handel

Autor: Multimedia 4

katalog3

Przygotowujesz się do zaprojektowania i wydrukowania swojego katalogu, czasopisma, broszury lub instrukcji? Zanim więc wybierzesz się do drukarni, zwróć uwagę na pewne istotne kwestie. Zapoznaj się z najważniejszymi wskazówkami na temat drukowania katalogów od ekspertów z drukarni JKB Print aby upewnić się, że Twoja broszura będzie dokładnie taka, jak sobie wyobraziłeś.

Plan broszury

Design ma wiele wspólnego z sukcesem każdego projektu. I chociaż każdy ma własny gust i preferencje, to jednak katalog, szczególnie produktów i usług, powinien charakteryzować się prostotą. Dzięki temu potencjalni klienci będą w stanie dotrzeć do wszystkich informacji, które nie zostaną przesłonięte niepotrzebną grafiką czy obrazkiem. Unikaj nadmiernie rozpraszających lub zniechęcających opcji, takich jak strony wypełnione wyłącznie zdjęciami lub korzystanie z różnych czcionek. Prostota sprawia, że ​​widzowie są skupieni i zainteresowani.

fold1

Konsekwencja

Wybrane schematy kolorów i czcionki mogą stać się czymś, dzięki czemu klienci będą w stanie Cię odróżnić od konkurencji. Skorzystanie z takiej samej palety w logo, a także w projekcie katalogu, niesie ze sobą wielorakie korzyści. Trzeba jednak pamiętać o zaskakiwaniu klientów, ponieważ zbyt duża przewidywalność może nudzić Twoich czytelników. Jeden nowy kolorystyczny akcent (np. podczas okresu świątecznego) utrzyma zaangażowanie odbiorców i zachęci do dalszego przeglądania katalogu.

Drukarnia

Projekt katalogu może nieznacznie różnić się od tego, jak będzie wyglądał produkt końcowy. Warto jest więc skorzystać z pomocy specjalistów, którzy wytłumaczą Ci wszystkie istotne niuanse i zwrócą uwagę na punkty krytyczne. Poszukaj takiej firmy, która zaproponuje Ci coś więcej, niż tylko przeniesienie pomysłu na papier. Drukarni JKB Print oferuje wydruki katalogów w różnych rozmiarach, przy wykorzystaniu wielorakich rodzajów papieru, pomoże w stworzeniu odpowiedniej okładki i podpowie przy wyborze palety kolorystycznej. Wydrukowanie katalogu nie należy do najtańszych inwestycji, więc bardzo przydane jest, kiedy w całym procesie towarzyszyć będą Ci profesjonaliści. Sprawdź ofertę na stronie https://www.jkbprint.pl/katalogi

dr3

Przydatność katalogu

Koszty drukowania i wizerunek marki są ważne, ale nie możesz podejmować decyzji kosztem czytników Twojej broszury, ponieważ ostatecznie to ich wrażenia są najważniejsze. Zastanów się, kto jest Twoim odbiorcą – czy będzie to zabiegany majsterkowicz, któremu bardziej przysłuży się mały katalog z grubymi kartkami, czy może miłośniczka drogich marek, która woli w domowym zaciszu obejrzeć piękne zdjęcia na dużym i delikatnym papierze?

Użyte kolory

Kolor ma dramatyczny wpływ na czytelników i jest ogromnym składnikiem początkowego wrażenia Twojego katalogu. Mimo wszystko nie jest niezbędnym elementem, aby osiągnąć sukces, tym bardziej jeśli masz ograniczony budżet. Kiedy Twoim celem jest zwiększenie sprzedaży produktów lub czytelnictwa, kolorowe strony są podstawą. Z drugiej strony, jeśli Twoja broszura zawiera głównie tekst informacyjny, to rozważ oszczędności w postaci czarnego atramentu, a kolorową pozostaw jedynie okładkę.

Large inkjet printer working multicolor cmyk on vinyl banner

Komentarz

Zostaw opinię

Platforma Dialogu Hurtowego
 Kontakty. Interesy. Pieniądze.

 

 

....tu zaczyna sie dobry biznes - zobacz