Eksperci Szczegóły

Rafał Brożyna

Trener, coach, konsultant

Trener, coach, konsultant, właściciel BBP „Edukacja”. Od 2010 członek jury i przewodniczący Jury konkursu Telemarketer Roku. Realizował i realizuje wiele projektów szkoleniowych dla branży Call/Contact Center, jako freelancer. W branży Call /Contact Center od 2005 roku do chwili obecnej. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowiskach: Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji oraz Kierownik Działu Szkoleń i Jakości w kilkusetstanowiskowych outsourcingowych Call Center. Zajmował się m.in. budowaniem działów szkoleń i jakości, koordynowaniem pracy kilkunastu Trenerów Wewnętrznych, oraz prowadzeniem coachingów, szkoleń i monitoringów pracowników odpowiedzialnych za obsługę i sprzedaż telefoniczną. Na swoim koncie ma zarządzanie procesem przygotowania pracowników do pracy i wszelkimi działaniami szkoleniowo – jakościowymi dla ponad tysiąca stanowisk telemarketerskich i ok 300 handlowców sprzedaży bezpośredniej.